آرزوها
آرزوها



                                

 

                 پروانه

                                                              عزیز ترینم 

                                                در جواب نوشته های قشنگ تو ، چیزی ندارم

                                               جز اینکه این شعر را تقدیمت کنم :

                                                 گنجشک ها از پشت پنجره

                                               خوشبختي مان را ،  سرک مي کشند

                                               و آفتاب خانم ،  کاسه اي عطر بهار ، نذري آورده است

                                               اين دومین بهار من و توست

                                               پنجره را باز مي کني ،  درختان پر از شکوفه مي شوند

                                               نگاه کن ، حتي گل سرم هم ،  شکوفه داده است

                                               کنارت مي ايستم ، پنجره ،  قابي عاشقانه مي شود

                                               اين دومین بهار من و توست

                                              دلم مي خواهد ، تمام اقيانوس ها را ، در تنگ کوچکت بريزم

                                              تو به بلندپروازي هايم ، اخم مي کني

                                              من کوتاه مي آيم ، و فقط تنگ کوچکت را ،  موج مي اندازم

                                              اما به جاي ماهي سرخ کوچولو ،

                                              برایت قلب کوچکم را صید می کنم

                                              تو لبخند می زنی ، مي خندي .. بهار مي شود

                                              اين دومین بهار من و توست

                                              تو درشت ترين اسکناس را ، برايم امضا مي کنی

                                              و من زنانه ترين بوسه را ، پاي کاغذي سفيد مي زنم

                                               می گوئی : اين معتبرتين چکي ست که عيدي گرفته ام

                                                اين دومین بهار من و توست

                                                ساعت ، تيک تاکش را ، با ضربان دو قلب عاشق ،

                                                ميزان مي کند

                                                من ، حافظ تلاوت مي کنم ؛ و تو

                                                در ميان سطرهاي کف دستم ، مشق آرزو مي نويسي

                                                لحظه ی نو شدن سال است ؛ من و تو

                                                ورد تحريف مي کنيم : اللهم مدد حالنا ...

                                                و عشق تمديد مي شود

                                                اين ، همواره ترين بهار من و توست

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در یک شنبه 4 فروردين 1389برچسب:, ساعت 12:6 توسط پروانه - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar